Hanuka ünnepe inspirálta a Lush téli kollekcióját

Lepd meg te is a szeretteid a Magyarországon is működő natúrkozmetikai márka termékeivel, amelyekhez zsidó szimbólumokat, például a dreidelt, a menórát és a szufganiát használták az idei kollekció elkészítésekor.

A Lush novemberben dobta piacra 2022-es hanuka által inspirált termékcsaládját, azóta világszerte, így Magyarországon is kapható online és az üzletekben. A kollekciót az olaj, a fény és a melegség ünnepe ihlette, és a tervezők felhasználták az ünnepi szimbólumokat is, például a dreidelt, a menórát és a szufganiját.

A kollekció darabjait olyan észak-amerikai munkatársak tervezték, akik maguk is ünneplik a hanukát. Így ezek a termékek a zsidó művészeket is ünneplik.

“A kendő dizájnját a hanuka ünnepéhez fűződő kedves emlékeim ihlették, abból az időből, amikor a lányaim kicsik voltak. Imádtak segíteni meggyújtani a gyertyákat és kibontani az ajándékaikat minden este. A fény a remény jelképe, amely átvezet minket a sötétségen.

Az otthonunk fényét és mindezt a meleg érzést akartam szimbolizálni, amit ajándékbontás közben mindig megéltem. Úgy érzem, a színek és illusztrációk felidézik ezt a melegséget, és hogy a dizájn minden eleme visszaadja a szívmelengető, ünnepi hangulatot.”

– Cheryl Epstein, tervező, a Cherbear Creative tulajdonosa

A Lush jelenleg 49 ország több, mint 900 üzletében van jelen, 38 weboldallal, melyek világszerte szállítanak házhoz, valamint a több, mint 30 nyelven elérhető applikációk, csatornák és digitális közösségek globális hálózatával.

A Lush igen szigorú állatkísérlet-mentes irányelveket követve működik, és piacvezető a kozmetikai iparban a felesleges csomagolással szembeni küzdelemben azzal, hogy olyan termékeket fejleszt, amelyek “pucéran”, tehát csomagolás nélkül is eladhatók.

A Lush bemutatja hanuka kollekcióját – We Are Lush – Hungary

Egy kollekció, melyet a Fények Fesztiválja ihletett. 2022. december 18-26. A Lush 2022. november 16-tól, szerdától világszerte bemutatja 2022-es hanuka által inspirált termékcsaládját online és az üzletekben. A kollekciót az olaj, a fény és a melegség ünnepe ihlette, felhasználva az ezen alkalomra jellemző szimbólumokat, mint például a dreidelt, a menórát és a szufganiját.

  • Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.

    Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!

    Támogatom»

Facebook
Twitter
Tumblr
Email
WhatsApp