Újabb plakátcéget vásárolt Milkovics Pál és társa, Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletember.
A Michaeli, Schwartz & Brit Média Holding Zrt. (MSB) az Adboard Kft.-t vette meg a kreativ.hu információi szerint.
Az MSB-hez tartozik a Pannon Plakát mellett közéleti fronton a 168 Óra és a szeptemberig szünetelő Pesti Hírlap, a női magazinok között az Elle, az Elle Decoration és a Cosmopolitan, illetve a Jazzy és Klasszik rádiók és a Neokohn zsidó hírportál is.
Az Opten adatai szerint az óriásplakátokkal és citylightokkal foglalkozó Adboard bevétele az elmúlt években fokozatosan nőtt, a nyeresége tavaly közel 84,5 millió forint volt.
Korábban a Média1 készített interjút Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletemberrel, aki 2021 óra 50%-os tulajdonosa a Brit Médiának. Michaeli elmondta, barátja Rogán Antalnak, a kormányzati hirdetésekért is felelős fideszes politikusnak, de elmondása szerint a médiavállalatba történő befektetésnek ehhez nincs köze.
Michaelinek a Brit Média volt az első médiapiaci befektetése. Bodnár Dániel a Milton Friedmann Egyetem elnöke, az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség / EMIH vezetőségi tagja révén került kapcsolatba Milkovics Pállal.
Michaeli ezen kívül a Princess Pékség tulajdonosa, de vannak befektetései az építőiparban és van egy fogászati implantátum-gyártó vállalata is.
Kapcsolódó cikkünk:
Orbán családi fotója miatt rúgták ki a 168 Óra főszerkesztőjét – Kibic Magazin
Rózsa Pétert azonnali hatállyal felmentette a munkavégzés alól a Brit Media vezérigazgatója, aki szerint a lapban Orbán Viktorról és családjáról megjelent fotó „elfogadhatatlan és morálisan aggályos”. Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Telegráf Kft. anyavállalata, a Brit Media vezérigazgatója és résztulajdonosa úgy döntött, hogy a mai naptól azonnali hatállyal felmenti a munkavégzés alól Rózsa Pétert, adta hírül a Média1.
-
Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.
Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!