Adam Sandler híres hanukai slágerét remixeli New York utcáin a zsidó hip-hop két királya  

Adam Sandler a Z generáció kedvenc színésze egy friss felmérés szerint.

Két vezető zsidó hip-hop előadó modernizálta Adam Sandler 1995-ös, „The Chanukah Song” című slágerét.

Nissim Black és Kosha Dillz közvetlenül az ünnep előtt, vasárnap este jelentkezett új slágerével, a „The Hanukah Song 2.0”-val. A zenészek a New York-ban ünnepelnek, metróznak, és a Times Square-en mászkálnak az árusok között.

A pár a két legismertebb zsidó rapper. Black egy fekete amerikai és haszid zsidó, aki 2016-ban költözött Izraelbe, míg Dillz az izraeli-amerikai rapper, Rami Even-Esh művészneve.

A „The Hanukah Song 2.0” súlyosabb témákkal foglalkozik, mint az eredeti Sandler-sláger. Énekelnek az ünnep középpontjában álló csodákról és arról, hogy mi Isten szerepe a zsidók védelmében.

A videó egyébként egy bevezető promóció a pár közös „Bright Lights” turnéjához, amely New Yorkban kezdődik, majd több más helyen folytatódik az USA-ban decemberben és januárban.

A „The Hanukah Song 2.0” több szempontból is tiszteleg a nagy előd, Adam Sandler előtt. Black és Dillz megemlíti Sandlert – aki a „The Chanukah Song” megjelenése óta eltelt évtizedekben kritikusok által elismert, műfajokon átívelő filmes karriert futott be. Egy friss felmérés szerint Sandler a Z generáció kedvenc színésze.

„Ha meglátod Adam Sandlert az utcán – rappel Black –, mondd meg neki, hogy adjon nekem szerepet az egyik filmjében!”

  • Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.

    Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!

    Támogatom»

Facebook
Twitter
Tumblr
Email
WhatsApp