Megvette az EMIH-közeli médiacég a Pesti Hírlapot

  • Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.

    Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!

    Támogatom»

A Brit Media 100 százalékos tulajdonrészt szerzett a lapot kiadó cégben. A 168 Órát középre állítanák, hamarosan tévé és rádió is a portfólió része lehet.

A Brit Media Kft. korábban 20 százalékos tulajdonrészt vásárolt az Pesti Hírlapot kiadó cégben. A Media1 információi szerint az EMIH-közeli Brit Média most 100 százalékosra növeli a tulajdonrészét az ingyenesen terjesztett lapot kiadó Global Post Hun Kft.-ben. 

Újabb lapban szerzett tulajdonrészt az EMIH-közeli médiacég – Kibic Magazin

A koronavírus miatt kellett új befektetőt bevonni a Pesti Hírlapot működtető vállalatba. A Brit Média a további tulajdonszerzés lehetőségét sem tartja kizártnak. A Pesti Hírlapot kiadó Global Post a koronavírus elleni védekezés érdekében március 13-tól felfüggesztette az ingyenes napilap utcai terjesztését. A lap azóta csak az interneten elérhető, aminek következtében komoly bevételkieséssel kellett szembenéznie a kiadónak.

Ezzel együtt az eddigi tulajdonos, Milkovics Pál 20 százalék körüli tulajdonészt szerez a 168 Órát és a Neokohnt is kiadó cégeket tulajdonló Brit Mediában, amelynek vezérigazgatója lesz. Milkovics tervei között szerepel, hogy a cég a jövőben a televíziós szektorban is megjelenjen, illetve a rádiós vonalon is erősítenének.

A további elképzelések szerint a leginkább baloldali olvasóknak szánt 168 Órát a jövőben inkább középre terelnék, hogy a Pesti Hírlaphoz hasonlóan „kiegyensúlyozottan működjön”. Baloldali és jobboldali véleményvezérek is megjelenjenek a hetilapban.

A Media1 továbbá arról is beszámolt, hogy a Brit Mediában pozíciót fog kapni az a Keresztesi Péter, aki korábban a Habony Árpádhoz köthető, kormánypárti Lokált is kiadó médiacéget vezette.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on tumblr
Tumblr
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp