Bolgár György a Népszavában folytatja

  • Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.

    Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!

    Támogatom»

Az újságírót a múlt héten menesztették váratlanul a 168 órától, de gyorsan kapott új ajánlatot.

Kisebb botrányt kavart a múlt héten, hogy megszűnt Bolgár György rovata a 168 órában. Heisler András, a Mazsihisz elnöke közleményt adott ki a Facebook oldalán, amelyben azt állította, hogy az ügynek köze van ahhoz, hogy Bolgár interjút csinált vele a Klubrádióban, és ezt nem nézte jó szemmel a lap illetve a rádió résztulajdonosa, az EMIH-hez közeli Brit Média Kft.

A 168 óra főszerkesztője, Tóth Ákos azt nyilatkozta, hogy 9 év után “elfáradt” Bolgár rovata, és ezért szüntették meg. Az újságíró maga pedig azt mondta, váratlanul érte a döntés, de nem gondolja, hogy politikai okok lettek volna a háttérben.

Bolgár György a héttől már a Népszava hasábjain jelentkezik írásaival, ahol hétfőn már meg is jelent az első cikke.

Az EMIH miatt kellett távoznia Bolgár Györgynek a 168 Órától? – Kibic Magazin

Nem jelenik meg többet a 168 Órában Bolgár György rovata. Egyes információk szerint egy Heisler Andrással készített interjú kapcsán kell távoznia Bolgárnak a laptól. Bolgár György kilenc éven át írta a Hogy mi van? című rovatát a 168 Órában. A rovat fideszesek áltat tett kijelentések cáfolatait tartalmazta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on tumblr
Tumblr
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp