Kőszegi Zoltán lett a MAZSIHISZ marketing- és kommunikációs vezetője

Az új vezető egyik fontos célja a jelenlegi közösség professzionális kiszolgálásán felül a kb. 100 ezer további magyarországi zsidó megszólítása.

Kőszegi Zoltán munkája, hogy a MAZSIHISZ központi tevékenységének marketing és kommunikációs támogatásán kívül segítse a templomkörzetek és a MAZSIHISZ-hez tartozó szervezetek marketing és kommunikációs aktivitásait is. A cél a jelenlegi közösség professzionális kiszolgálásán felül a kb. 100 ezer további magyarországi zsidó megszólítása.

Kőszegi fontosnak tartja, hogy azokat a zsidókat, akiket a MAZSIHISZ eddig elért az eddiginél hatékonyabban szolgálja ki a szervezet, és segítse őket a zsidóságuk megélésében, továbbá, hogy a MAZSIHISZ a jelenleginél több zsidót tudjon elérni és pozitív zsidó alternatívát kínálni. Kőszegi a kommunikációs stratégia kidolgozásáról nem egy személyben dönt majd, hanem elmondása szerint ez a szervezeten belüli közös egyeztetés eredménye lesz. Az új marketing és kommunikációs vezető feladata ennek a stratégiának a minél hatékonyabb eszközökkel való támogatása és végrehajtása lesz.

Verő Tamás, Schweitzer József, Kőszegi Zoltán

Kőszegi Zoltán már Heisler András 2013-as megválasztása után felszólalt a MAZSIHISZ megújulása mellett a BZSH és a MAZSIHISZ küldöttjeként. Egy 2014-es javaslata, – amely a sajtóban is megjelent – arra hívta fel a figyelmet, hogy a szervezetnek nincs világos stratégiai terve, és hogy a különböző hatalmi és érdekcsoportok harca eluralja az érdemi munkát. Viszont hangsúlyozta, hogy sok lehetőség is nyitva van a MAZSIHISZ előtt a megújulásra. Markáns és érdemi változásokat javasolt a szervezet működésében, amelyek lehetővé tehetik az előrelépést. Már akkor jelezte, hogy szívesen támogatja az elnökséget a változások megvalósításában.

Jobbító javaslat a magyarországi modern (neológ) zsidóságért ” Zolirabbi

Tudjuk pontosan, hogy a BZSH és a MAZSIHISZ közgyűlésének tagjai többen vannak, akik – nem öncélú módon – ötleteikkel és tanácsaikkal próbálnak segíteni a honi neológ közösségnek, hogy a modern zsidóság is ismert legyen mindenki előtt. Heisler András – még “sima képviselő” korában – egy korábbi cikkében már felhívta a figyelmet, hogy milyen veszélyek leselkednek a neológ mozgalomra Most ugyanezt tette meg Kőszegi Zoltán.

Kőszegi Zoltán 1964-ben született, több mint 20 évig multinacionális cégeknél dolgozott, marketing illetve első számú vezetőként. Több alkalommal hosszabb ideig dolgozott külföldön is. Az utóbbi években elmondása szerint főként vállalkozóként tevékenykedett, leginkább az ingatlan, internet és egyéb szolgáltatási tevékenységben. Ügyfelei között megtalálhatók voltak többek között az ország vezető pénzintézetei is.

Az új marketing- és kommunikációs vezető kinevezésére augusztus 1-jén került sor.

  • Ha tetszett a cikkünk, támogass minket! Ezzel hozzájárulhatsz ahhoz, hogy zsidó közösségi portálként minél több és színesebb anyagot közölhessünk a Kibicen. Minden adományt szívesen veszünk! Bankszámlaszám: CIB 10701324-67817975-51100005


    Egyszeri támogatás:

    Havi támogatás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on tumblr
Tumblr
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp