A közösségi médián keresztül ijesztgeti a Hezbollah az izraeli lakosságot

A libanoni Hezbollah elnevezésű terrorszervezet a közösségi médiában indított kampányban háborúval fenyegetőzik és az izraeli lakosságot próbálja megrémíteni. Az izraeliek azonban a rémüldözés helyett inkább visszavágtak.

A győzelem ideje néven indított nemrég közösségi médiakampányt a libanoni Hezbollah terrorszervezet, amelyben azzal próbálja ijesztgetni az izraeli lakosságot, hogy a következő háborúban – amely amúgy nemsokára bekövetkezik – milyen felszerelésre lesz szüksége. Például futócipőre a gyors meneküléshez, vagy zseblámpára, mivel lebombázzák az izraeli erőműveket. De a terrorszervezet szerint nem árt majd gázálarcot is beszerezni, hiszen a vegyi üzemeket is találat fogja érni, és persze a mentőöv is jól jöhet majd, mert ugye a hadihajókat szintnét széjjel lövik a libanoni gerillák.

Az izraeliek azonban ahelyett, hogy rémülten rohantak volna a legközelebbi bevásárlóközpontba, inkább egy hasonló válaszkampányt indítottak el. Egy kis webdizájnnal foglalkozó cég az észak-izraeli Kirjat Smonából készítette el az ellenkampányoz szükséges anyagokat, amelyek például azt javasolják a Hezbollah embereinek, hogy jobban teszik, ha uszodabérletre ruháznak be, ugyanis a tenger közelébe sem tudnak majd menni az izraeli hadihajók miatt. De rakétákat is feleslegesen lövöldöznek majd, az izraeli Vaskupola légvédelmi rendszer úgyis mindet meg fogja semmisíteni.

(Ynet)

  • Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.

    Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!

    Támogatom»

Facebook
Twitter
Tumblr
Email
WhatsApp