Az egyik legfontosabb zenei díjátadón kapott elismerést az izraeli alkotópáros egyik videóklipje, amelyet a Coldplay számára készítettek. Az egyedi és látványos videó akár még a zene nélkül is képes lehet elvarázsolni a nézőket.
A Coldplay Up&Up című videóklipjének izraeli rendezői díjat nyertek az MTV Music Awardson New Yorkban, a legjobb vizuális effektek kategóriában. A két rendező, Vania Heymann és Gal Muggia a legjobb rendezés kategóriában is jelölve lettek, de ott megelőzte őket Beyonce egyik klipjének alkotója.
A hóbortos klipben egymás mellett vannak felsorakoztatva egymástól igencsak távol álló elemek: ejtőernyősök egy tál tésztában, egy rája a szörfölők között, egy vulkán ami popcornt lövell ki magából láva helyett és az Empire State Building egy tál gabonapehelyben. A videó bizarr, egyedi és látványos. „Ha a hangot elvennénk, akkor is megmaradna a klip varázsa” – mondta Chris Martin, a Coldplay frontembere.
Heymann tehetsége nem újkeletű, korábban rendezett már videoklipet Bob Dylannek, CeeLo Greennek és Budapesten novemberben fellépő Asaf Avidannak is, reklámokat pedig a Pepsinek és az American Expressnek is egyaránt készített.
(JPost)
-
Zsidónak lenni nem kerül pénzbe, a zsidó média viszont nincs ingyen.
Támogasd te is Magyarország egyik legolvasottabb zsidó lapját, a Kibic Magazint!